FAQ

Ik twijfel over de maat? Is het kledingstuk groter, kleiner of gelijk aan de maat?

Wij proberen u bij Odille altijd het beste advies te geven. Bij twijfel mag u ons altijd contacteren, wij proberen u dan zo goed mogelijk verder te helpen. Zo proberen wij ervoor te zorgen dat u de juiste maat koopt voor uw kind.

Het product dat ik wil, is uit voorraad. Wat nu?

Geen probleem! Wij kunnen het product voor u bestellen bij onze leverancier, als zij deze nog ter beschikking hebben natuurlijk. Neem contact met ons op en vermeld duidelijk over welk product en welke maat het gaat. 

Hoe lang duurt het vooraleer mijn pakketje aankomt?

Nadat u uw bestelling heeft geplaatst, pakken wij het zo snel mogelijk in en sturen we het op met Bpost. Het kan dan nog enkele werkdagen duren voordat het pakje bij u wordt geleverd.

Kan ik mijn pakketje terugsturen als deze niet goed is?

Na uw aankoop kan u uw pakketje binnen de 14 dagen terugsturen. Is de periode van deze 14 dagen over, dan kan u uw pakketje niet meer retourneren. De kosten voor het retour sturen zijn voor eigen rekening tenzij er een fout is gemaakt door Odille. Bekijk zeker onze retour voorwaarden!

Hoe blijf ik op de hoogte van Odille?

U kan zich inschrijven op onze nieuwsbrief. Voor de nieuwste updates volg je ons best via onze sociale media. Volg ons op Facebook of Instagram 

Kan ik een cadeaubon bestellen?

Ja, op onze webshop zijn er verschillende cadeaubonnen naargelang prijs waaruit u kunt kiezen. Wenst u toch een ander bedrag te schenken met uw cadeaubon dan neem je best contact met ons op. 

Voorlopig is het niet mogelijk om op de webshop met een cadeaubon te betalen. 

Is uw vraag nog niet beantwoord? Neem contact met ons op en wij proberen u zo snel mogelijk verder te helpen.